হাতেলিখা আলোচনীয়ে ছাত্ৰ-ছাত্ৰীক কেনেদৰে বিকাশ কৰে
হাতেলিখা আলোচনী ছাত্ৰ-ছাত্ৰীসকলৰ বাবে অত্যন্ত উপকাৰী কাৰ্যকলাপ। ইয়াৰ মাধ্যমেৰে শিক্ষাৰ্থীসকলৰ নানান দক্ষতা বিকাশ হয়। তলত ইয়াৰ ভাল দিশবোৰ দিয়া হ'ল—
১. লিখনশৈলী উন্নয়ন
- হাতেলিখা আলোচনি লিখাৰ জৰিয়তে শিক্ষাৰ্থীৰ হাতৰ লিখন চমু, স্পষ্ট আৰু শৃঙ্খলাবদ্ধ হয়।
- লিখনী ক্ষমতা বৃদ্ধি পায়।
২. জ্ঞান বিস্তাৰ
- নতুন নতুন বিষয়ত খোজ ল’ই তথ্য সংগ্ৰহ কৰিবলৈ প্ৰেৰণা যোগায়।
- বিষয়বস্তু সম্পৰ্কে অধিক গভীৰ অধ্যয়ন আৰু গৱেষণাৰ অভ্যাস গঢ়ে।
৩. সৃজনশীলতা বিকাশ
- স্ব-লিখন, কবিতা, প্ৰবন্ধ, কাহিনী, আঁকিবাঁকি আদি যোগ কৰি সৃজনশীল চিন্তা বিকাশ কৰে।
- শিল্প-সাহিত্যৰ প্ৰতি আগ্ৰহ বৃদ্ধি কৰে।
৪. ভাষা দক্ষতা
- শুদ্ধ ভাষা ব্যৱহাৰ, ব্যাকৰণ, বানান আদি শুদ্ধ হয়।
- অনুবাদ আৰু প্ৰকাশ ক্ষমতা উন্নত হয়।
৫. আত্মবিশ্বাস বৃদ্ধি
- নিজৰ লেখা ছাত্ৰ-ছাত্ৰী আৰু শিক্ষকে পঢ়ি স্বীকৃতি দিলে আত্মবিশ্বাস বৃদ্ধি হয়।
- প্ৰতিভা প্ৰকাশৰ এক সুযোগ প্ৰদান কৰে।
৬. দলগত কাম আৰু সামাজিকতা
- একে লগে কাম কৰি দলগত মনোভাৱ গঢ়ে।
- সহপাঠীৰ সৈতে মিলি-মিশি চলাৰ অভ্যাস হয়।
৭. ভৱিষ্যতৰ প্ৰস্তুতি
- সাংবাদিকতা, লেখক, গৱেষক বা শিক্ষক হিচাপে আগুৱাই যাবলৈ সহায় কৰে।
- সমালোচনা ক্ষমতা আৰু চিন্তা-শক্তি বিকাশ কৰে।
🔹 শেষত ক'ব পাৰি হাতেলিখা আলোচনী ছাত্ৰ-ছাত্ৰীসকলৰ লিখনী, জ্ঞান, সৃজনশীলতা, ভাষা দক্ষতা, আত্মবিশ্বাস আৰু দলগত কাম-ক উন্নত কৰি তেওঁলোকক এক সৰ্বাঙ্গীণভাৱে বিকশিত কৰি তোলে।
No comments:
Post a Comment