Saturday, September 27, 2025
Thursday, September 25, 2025
Monday, September 22, 2025
মহাবিদ্যালয় সপ্তাহ ২০২৩
মহাবিদ্যালয়ৰ দেৱাল লিখনৰ উদ্দেশ্য আৰু ফলপ্ৰসূতা
দেৱাল লিখন মহাবিদ্যালয়ৰ এটা গুৰুত্বপূর্ণ একাডেমিক আৰু সাংস্কৃতিক কার্যকলাপ। ইয়াৰ জৰিয়তে ছাত্ৰ-ছাত্ৰীসকলৰ বিভিন্ন গুণ বিকাশ পায়।
উদ্দেশ্য
- লিখনী দক্ষতা বিকাশ — ছাত্ৰ-ছাত্ৰীক শুদ্ধ ভাষাত লিখিবলৈ উৎসাহিত কৰা।
- সৃজনশীলতা উন্মোচন — কবিতা, প্ৰবন্ধ, কাহিনী, আঁকিবাঁকি আদি প্ৰকাশ কৰাৰ সুযোগ দিয়া।
- তথ্য আদান-প্ৰদান — সামাজিক, সাংস্কৃতিক, বৈজ্ঞানিক বা শিক্ষামূলক তথ্য প্ৰচাৰ কৰা।
- প্ৰতিভা প্ৰকাশৰ ক্ষেত্ৰ — প্ৰতিটি ছাত্ৰ-ছাত্ৰীক নিজৰ লেখনী প্ৰকাশৰ স্থান প্ৰদান।
- সমালোচনা আৰু চিন্তাশক্তি বিকাশ — বিভিন্ন বিষযত মতামত প্ৰকাশ আৰু চিন্তন ক্ষমতা গঢ়ি তোলা।
- দলগত কাম শিকোৱা — একেলগে কাম কৰি মিল-মিশা আৰু সহযোগিতাৰ মনোভাৱ সৃষ্টি । ফলপ্ৰসূতা
- ভাষা আৰু সাহিত্যৰ প্ৰতি আগ্ৰহ বৃদ্ধি হয়।
- আত্মবিশ্বাস বৃদ্ধি পায় — নিজৰ লেখা প্ৰকাশিত হ’লে উৎসাহ জন্মে।
- সাংস্কৃতিক পৰিবেশ সৃষ্টি হয় — মহাবিদ্যালয়ৰ ভিতৰত সাহিত্যিক আৰু সাংস্কৃতিক পৰিৱেশ গঢ়ি উঠে।
- গৱেষণা আৰু অধ্যয়ন মনোভাৱ বৃদ্ধি কৰে।
- প্ৰতিভাৰ বিকাশ ঘটে — আগন্তুক লেখক, কবি, সাংবাদিক বা গৱেষক হ’বলৈ সহায় কৰে।
- সামাজিক সচেতনতা বৃদ্ধি হয় — সমকালীন সমস্যা, সামাজিক বিষয়বস্তু আদি লিখনীসমূহে সৰ্বসাধাৰণক জাগ্ৰত কৰে।
মহাবিদ্যালয়ৰ দেৱাল লিখনৰ মূল উদ্দেশ্য হৈছে ছাত্ৰ-ছাত্ৰীসকলৰ লিখনী, সৃজনশীলতা আৰু চিন্তাশক্তিৰ বিকাশ ঘটোৱা; আৰু ইয়াৰ ফলত সাহিত্যিক, সাংস্কৃতিক তথা সামাজিক জ্ঞানৰ এক সজীৱ পৰিৱেশ গঢ়ি উঠে।
শ্ৰেষ্ঠ সাহিত্য বঁটা
শচীন বৰুৱা
হাতেলিখা আলোচনী অংকুৰণ
হাতেলিখা আলোচনীয়ে ছাত্ৰ-ছাত্ৰীক কেনেদৰে বিকাশ কৰে
হাতেলিখা আলোচনী ছাত্ৰ-ছাত্ৰীসকলৰ বাবে অত্যন্ত উপকাৰী কাৰ্যকলাপ। ইয়াৰ মাধ্যমেৰে শিক্ষাৰ্থীসকলৰ নানান দক্ষতা বিকাশ হয়। তলত ইয়াৰ ভাল দিশবোৰ দিয়া হ'ল—
১. লিখনশৈলী উন্নয়ন
- হাতেলিখা আলোচনি লিখাৰ জৰিয়তে শিক্ষাৰ্থীৰ হাতৰ লিখন চমু, স্পষ্ট আৰু শৃঙ্খলাবদ্ধ হয়।
- লিখনী ক্ষমতা বৃদ্ধি পায়।
২. জ্ঞান বিস্তাৰ
- নতুন নতুন বিষয়ত খোজ ল’ই তথ্য সংগ্ৰহ কৰিবলৈ প্ৰেৰণা যোগায়।
- বিষয়বস্তু সম্পৰ্কে অধিক গভীৰ অধ্যয়ন আৰু গৱেষণাৰ অভ্যাস গঢ়ে।
৩. সৃজনশীলতা বিকাশ
- স্ব-লিখন, কবিতা, প্ৰবন্ধ, কাহিনী, আঁকিবাঁকি আদি যোগ কৰি সৃজনশীল চিন্তা বিকাশ কৰে।
- শিল্প-সাহিত্যৰ প্ৰতি আগ্ৰহ বৃদ্ধি কৰে।
৪. ভাষা দক্ষতা
- শুদ্ধ ভাষা ব্যৱহাৰ, ব্যাকৰণ, বানান আদি শুদ্ধ হয়।
- অনুবাদ আৰু প্ৰকাশ ক্ষমতা উন্নত হয়।
৫. আত্মবিশ্বাস বৃদ্ধি
- নিজৰ লেখা ছাত্ৰ-ছাত্ৰী আৰু শিক্ষকে পঢ়ি স্বীকৃতি দিলে আত্মবিশ্বাস বৃদ্ধি হয়।
- প্ৰতিভা প্ৰকাশৰ এক সুযোগ প্ৰদান কৰে।
৬. দলগত কাম আৰু সামাজিকতা
- একে লগে কাম কৰি দলগত মনোভাৱ গঢ়ে।
- সহপাঠীৰ সৈতে মিলি-মিশি চলাৰ অভ্যাস হয়।
৭. ভৱিষ্যতৰ প্ৰস্তুতি
- সাংবাদিকতা, লেখক, গৱেষক বা শিক্ষক হিচাপে আগুৱাই যাবলৈ সহায় কৰে।
- সমালোচনা ক্ষমতা আৰু চিন্তা-শক্তি বিকাশ কৰে।
🔹 শেষত ক'ব পাৰি হাতেলিখা আলোচনী ছাত্ৰ-ছাত্ৰীসকলৰ লিখনী, জ্ঞান, সৃজনশীলতা, ভাষা দক্ষতা, আত্মবিশ্বাস আৰু দলগত কাম-ক উন্নত কৰি তেওঁলোকক এক সৰ্বাঙ্গীণভাৱে বিকশিত কৰি তোলে।
স্নেহবন্ধন অনুষ্ঠান ২০২৫
“স্নেহবন্ধন” — নামৰূপ মহাবিদ্যালয়ৰ অসমীয়া বিভাগৰ বিদায় সভা
বিদায় সভা কোনো শিক্ষাপ্রতিষ্ঠানৰ এটা বিশেষ অনুষ্ঠান। নামৰূপ মহাবিদ্যালয়ৰ অসমীয়া বিভাগৰ বিদায় সভা “স্নেহবন্ধন” নামেৰে পৰিচিত। ই শিক্ষকে-শিক্ষাৰ্থী আৰু সহপাঠীসকলৰ মাজত এক আবেগঘন মিলনৰ পৰিৱেশ সৃষ্টিকৰ।
স্নেহবন্ধনৰ বিশেষ দিশ
- বিদায়ী অনুষ্ঠান — স্নাতকোত্তৰ বা স্নাতক শেষ কৰা ছাত্ৰ-ছাত্ৰীক বিদায় জনোৱা হয়।
- স্মৃতিচাৰণ — বিদায়ী ছাত্ৰ-ছাত্ৰীসকলে নিজৰ শিক্ষাজীৱনৰ মধুৰ স্মৃতি ভাগ-বতৰা কৰে।
- শিক্ষকৰ আশীৰ্বাদ — অধ্যাপক-অধ্যাপিকাসকলে বিদায়ী ছাত্ৰ-ছাত্ৰীক শুভকামনা আৰু আশীৰ্বাদ দিয়ে।
- সাংস্কৃতিক অনুষ্ঠান — গান, কবিতা, নাটিকা, নৃত্য আদি দ্বাৰা অনুষ্ঠানক ৰঙীন কৰা হয়।
- বন্ধুত্ব আৰু স্নেহৰ দৃঢ়তা — অনুষ্ঠানটোৱে শিক্ষকে-শিক্ষাৰ্থী আৰু সহপাঠীৰ মাজত স্নেহ-সম্পৰ্ক আৰু বন্ধুত্বৰ সেতু দৃঢ় কৰে।
- প্ৰেৰণা আৰু দায়িত্ববোধ — বিদায়ী ছাত্ৰ-ছাত্ৰীক আগন্তুক জীৱনত সৎপথত আগুৱাই যোৱাৰ প্ৰেৰণা যোগায়।
🔹 “স্নেহবন্ধন” নামৰূপ মহাবিদ্যালয়ৰ অসমীয়া বিভাগৰ বিদায় সভা এক স্নেহ, মমতা আৰু সৌহাৰ্দ্যৰে ভৰা মিলনৰ মঞ্চ, য’ত বিদায়ী ছাত্ৰ-ছাত্ৰীসকলে নতুন জীৱনৰ দিশে আগুৱাই যাবলৈ প্ৰেৰণা লাভ কৰে।
6th semester 2025
Project submission and Viva
Evaluator Dr. Smitirekha Maa'm, Associate Professor, Naharkatia College
Total students 17
ভাষা ছহিদ প্ৰমোদ বড়াৰ শ্ৰদ্ধাঞ্জলী অনুষ্ঠান আৰু প্ৰবন্ধ প্ৰতিযোগিতাৰ ফলাফল ঘোষণা
অসমীয়া মাধ্যম ছহিদ প্ৰমোদ বড়াৰ স্মৃতিচাৰণ অনুষ্ঠান ‘অসমীয়া ভাষা ছহিদ স্মৃতিৰক্ষা সমিতি, অসম’ৰ নামৰূপ মহাবিদ্যালয় শাখাৰ উদ্যোগত আৰু নামৰূপ ...

-
অসমীয়া মাধ্যম ছহিদ প্ৰমোদ বড়াৰ স্মৃতিচাৰণ অনুষ্ঠান ‘অসমীয়া ভাষা ছহিদ স্মৃতিৰক্ষা সমিতি, অসম’ৰ নামৰূপ মহাবিদ্যালয় শাখাৰ উদ্যোগত আৰু নামৰূপ ...
-
বিষয়: ক্ষেত্ৰ অধ্যয়ন হিচাপে মালিনী থান আৰু লিকাবালি ১. ভূমিকা অসম আৰু অৰুণাচল প্ৰদেশৰ সীমান্তত অৱস্থিত মালিনী থান আৰু লিকাবালি ইতিহাস, ধৰ...
-
হাতেলিখা আলোচনীয়ে ছাত্ৰ-ছাত্ৰীক কেনেদৰে বিকাশ কৰে হাতেলিখা আলোচনী ছাত্ৰ-ছাত্ৰীসকলৰ বাবে অত্যন্ত উপকাৰী কাৰ্যকলাপ। ইয়াৰ মাধ্যমেৰে শিক্ষাৰ্...